Опубликован 2021-10-20

ФАРЗАНД ТАРБИЯСИДА ОНАНИНГ РОЛИ

Аннотация


Мазкур мақола фарзанд тарбиясида онанинг роли, уларнинг ахлоқий жиҳатдан тарбиялашда оиладагиларнинг вазифаси ҳақида фикр юритилади.

Как цитировать


Jumanova, N. (2021). ФАРЗАНД ТАРБИЯСИДА ОНАНИНГ РОЛИ. Журнал Педагогики и психологии в современном образовании, (2). извлечено от https://hp.jdpu.uz/index.php/ppmedu/article/view/3022

Библиографические ссылки


Юсупова Н.Ж. Исломда аёл ҳуқуқлари. – Тошкент: «Ўзбекистон Республикаси Ички ишлар вазирлиги академияси», 2006. Б. 142

Аюпов О. Мир политика общество. – Гулистан: Издательство «Зиё», 2014. – Б. 149

Obidova, D., & Nasiba, J. ANALYSIS OF THE ACTIVITIES OF HEALTH CARE INSTITUTIONS: PROSPECTS FOR THE APPLICATION OF PSYCHOLOGICAL KNOWLEDGE.

Jumanova, N. (2020). АКТУАЛЬНЫЕ ВЫЗОВЫ СОВРЕМЕННОЙ НАУКИ. Архив Научных Публикаций JSPI.

Атамуродова, Р. К., Жуманова, Н. Ш., & Алимкулов, С. О. У. (2016). Взгляды учёных средневековья о душе человека. Проблемы педагогики, (8 (19)).

Sherboevna, N. J. (2020). THE USE OF INTEGRATED TECHNOLOGIES IN THE CULTIVATION OF CHILDREN'S SPEECH IN PRESCHOOL EDUCATION. European Journal of Research and Reflection in Educational Sciences Vol, 8(2).

Jumanova, N. (2021). ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРОБУЖДЕНИЯ БОЛЬШОЙ ГРУППЫ ДЕТЕЙ ЛЮБОВЬ К ЛИТЕРАТУРЕ. Журнал Педагогики и психологии в современном образовании, 1(1). извлечено от https://ppmedu.jspi.uz/index.php/ppmedu/article/view/1366

Jumanova, N. (2021). ПРОФИЛАКТИКА ПСИХОЛОГИЧЕСКИХ ДЕФЕКТОВ В РАЗВИТИИ ЛИЧНОСТИ. Журнал Педагогики и психологии в современном образовании, 1(1). извлечено от https://ppmedu.jspi.uz/index.php/ppmedu/article/view/1365

Nasiba Jumanova, ЦЕЛИ И ЗАДАЧИ АКТИВАЦИИ, УСКОРЕНИЯ ПЕДАГОГИЧЕСКИХ ТЕХНОЛОГИЙ , Журнал Педагогики и психологии в современном образовании: Том 1 № 1 (2021): Zamonaviy ta'limda pedagogika va psixologiya fanlari.

Авторы


Nasiba Jumanova

Jizzakh State Pedagogical Institute

Ключевые слова:

тарбия, оила, ота-она, фарзанд, ахлоқ, маданият

Наиболее читаемые статьи этого автора (авторов)

1 2 > >> 
Powered by I-Edu Group