Опубликован 2024-05-08

GLOBALLASHUV SHAROITIDA TA’LIM RAHBARLARINING INNOVATSION MALAKASINI OSHIRISHNING PSIXOLOGIK JIHATLARI

Аннотация


O‘zbekiston Respublikasi ijtimoiy hayotining turli sohalaridagi aniq maqsadga yo‘naltirilgan dinamik islohotlar zamonaviy oliy ta’limni yuqori texnologik innovatsion muhit sifatida takomillashtirish masalalarini o‘z ichiga oladi, bo‘lajak o‘qituvchilarning innovatsion kompetentligini shakllantirish va rivojlantirishga qo‘yiladigan talablar o‘zgaradi. Ushbu muammoning dolzarbligi bugungi kunda O‘zbekistonda ro‘y berayotgan innovatsion jarayonlar dinamikasining sezilarli o‘sishi bilan mustahkamlanib bormoqda. Lug‘aviy jihatdan “innovatsiya” tushunchasi ingliz tilidan tarjima qilinganda (“innovation”) “yangilik kiritish” degan ma’noni anglatadi. “Innovatsiya” tushunchasi mazmunan aniq holatni ifodalaydi.

Как цитировать


Turaxonov, A. (2024). GLOBALLASHUV SHAROITIDA TA’LIM RAHBARLARINING INNOVATSION MALAKASINI OSHIRISHNING PSIXOLOGIK JIHATLARI. Журнал Педагогики и психологии в современном образовании, 806-806. извлечено от https://hp.jdpu.uz/index.php/ppmedu/article/view/10000

Библиографические ссылки


O‘zbekiston milliy ensiklopediyasi. Zebuniso-Konigil / 4-tom. Bosh tahrir hay’ati a’zolari: M.Aminov va b. – T.: “O‘zbekiston milliy ensiklopediyasi” Davlat ilmiy nashriyoti, 2002. – B. 169.

N.Muslimov, M.Usmonboyeva, M.Mirsoliyeva. Innovatsion ta’lim texnologiyalari va pedagogik kompetentlik. O‘quv-uslubiy majmua. Toshkent – 2016. - B. 28-32.

Rogers E. Diffusion of Innovations. — 4-е изд. — Simon and Schuster, 2010. – P. 518.

Шевченко Г.И. Инновatsiонност отечественного образования и новые проблемы педагогического менеджмента // Стандарты и мониторинг в образовании, 2012. – № 6. – С. 21-24.

Кучергина О. В. Об условиях формирования инновatsiонной културы педагога дошколного образователного учреждения // Инновatsiи в образовании. 2012. – № 9. – С. 88-92.

Звягинцева Н.Ю. Формирование инновatsiонной компетентности будущего педагога / Режим доступа: https://cyberleninka.ru/article/n/formirovanie-innovatsionnoykompetentnosti-buduschego-pedagoga.

Шмелева Е.А. Компетенции инновatsiонной деятелности будущих педагогов. От нatsiоналной стратегии к практике формироания в вузе / Шмелева Е. А., Кисляков П. А. Алма Матер, 2012. – № 12. – С. 43-47.

Дергачева О.А. Развитие профессионалной компетентности педагога в условиях инновatsiонной образователной среды // Молодой ученый. 2016. – № 7-5. – С. 44-45.

Крысанова О. Инновatsiонная активност как компетенция современного учителя // Высшее образование в России. 2008. – № 12. – С. 145-148.

Muslimov N.A., Usmonboyeva M.H., Sayfurov D.M., To‘rayev A.B. Pedagogik kompetentlik va kreativlik asoslari. O‘quv-metodik qo‘llanma. – Toshkent, 2015. – B. 7.

Powered by I-Edu Group