Notice: Undefined index: HTTP_KOMINFO in /home/journals/sites/journals/public/classes/journal/JournalDAO.inc.php on line 17

Notice: Undefined index: HTTP_KOMINFO in /home/journals/sites/journals/public/classes/journal/Journal.inc.php on line 24

Notice: Undefined index: HTTP_KOMINFO in /home/journals/sites/journals/public/plugins/themes/default/DefaultThemePlugin.inc.php on line 16

Notice: Undefined index: HTTP_KOMINFO in /home/journals/sites/journals/public/plugins/themes/aaliboyev-bootstrap4/AaliboyevThemePlugin.inc.php on line 16
ТАСВИРИЙ САНЪАТ ФАНИНИ ЎҚИТИШДА ИННОВАЦИОН ВА ХОРИЖИЙ ТАЖРИБАЛАРДАН ФОЙДАЛАНИШ ОРҚАЛИ САМАРАДОРЛИГИНИ ОШИРИШ ЙЎЛЛАРИ | Физико-технологического образование

Опубликован 2022-08-25

ТАСВИРИЙ САНЪАТ ФАНИНИ ЎҚИТИШДА ИННОВАЦИОН ВА ХОРИЖИЙ ТАЖРИБАЛАРДАН ФОЙДАЛАНИШ ОРҚАЛИ САМАРАДОРЛИГИНИ ОШИРИШ ЙЎЛЛАРИ

Аннотация


Мақолада Тасвирий санъат фанини ўқитишда иннавацион ва хориж тажрибаларидан фойдаланиш орқали самарадорлигини ошириш ҳақида тушунча,чет эл рассомларининг тажрибалари,инновацион усулларни дарсларда қўллашнинг аҳамияти ҳақида амалий маслаҳатлар берилган

Как цитировать


Xudoynazarova, O. (2022). ТАСВИРИЙ САНЪАТ ФАНИНИ ЎҚИТИШДА ИННОВАЦИОН ВА ХОРИЖИЙ ТАЖРИБАЛАРДАН ФОЙДАЛАНИШ ОРҚАЛИ САМАРАДОРЛИГИНИ ОШИРИШ ЙЎЛЛАРИ. Физико-технологического образование, 4(4). извлечено от https://hp.jdpu.uz/index.php/phys-tech/article/view/6506

Библиографические ссылки


Эгамбердиев, С.Саидова, Р.Ражабов “Тасвирий ва меъморчилик санъати тарихи” “Ўқитувчи” нашриёт-матбаа ижодий уйи Тошкент-2007 йил.

Б.Бойметов. “Қаламтасвир” Тошкент “ИЛМ-ЗИЁ” нашриёти 2007 йил.

Ғ.А.Артиқов. “Рангтасвир техникаси ва ашёлар технологияси” Тошкент “Шарқ” матбаа-акциядорлик компанияси бош таҳририяти 2007 йил.

Б.Бойметов “Портрет” Тошкент “Ўқитувчи” нашриёти 2007 йил.

Р.Ҳасанов “Тасвирий санъат асослари” Ғ.Гулом номидаги нашриёт матбаа-ижодий уйи Тошкент-2009 йил.

Авторы


O'g'iloy Xudoynazarova

Jizzakh State Pedagogical Institute

Ключевые слова:

таълим, уйғониш даври, анъанавий, интеракттив метод,

Наиболее читаемые статьи этого автора (авторов)

Powered by I-Edu Group