Аннотация
Oliy ta’limda fizika va astronomiya kursini o’qitishda ta’lim tizimining muhim qismi bo’lgan zamonaviy pedagogik uslubiyatlardan foydalanishga e’tibor qaratilgan. Haqiqatdan ham ta’lim jarayoni murakkab, takomillashib boruvchi, ochiq, boshqariladigan dinamik va nochiziqli sistema ekanligini e’tiborga olgan holda, ushbu ishda sistemaning asosiy elementlari bo’lgan o’qituvchi, talaba, darsliklar va o’qitish uslubiyati ekanligi ko’rsatilib, zaif tomonlarini aniqlab uni bartaraf etish yo’li bilan o’qitish samaradorligini oshirish uchun fan o’qituvchisi pedagogikaning zamonaviy o’qitish uslubiyatlaridan etarlicha bilim va ko’nikmalarga ega bo’lish zarurati ko’rsatib berilgan
Как цитировать
Библиографические ссылки
O’zbekiston Respublikasi Prezidentining “ Fizika sohasidagi ta’lim sifatini oshirish va ilmiy tadqiqotlarni rivojlantirish chora - tadbirlari to’g’risida ” gi PQ 5032 sonli (19.03.2021 y) qarori - www.lex.uz.
I.Mo’minov. Fizika va astronomiya ta’limimda ilmiy tahlil va tadqiqot usullari fanining magistrlar uchun o’quv dasturi. Jizzax. 2021.
F. Peregudov. P.Tarainkov. Vvedeniya v sistemniy analiz. Moskva 1989.
I.Mo’minov, O’.Q. Quvondiqov. Uzluksiz ta’lim tizimida fizikani o’qitishni takomillashtirishning dolzarb muammolari. Guliston. 121-124-betlar. 2017.
Sh.Ro’ziyev, K.Tursunmetov, S.Polvonov. Fizikadan masalalar yechishda analogiya usulidan foydalanish. №4.17-bet. 2003.
Авторы
Utkir Farmonov
Jizzakh State Pedagogic Institut
Ismoil Muminov
Jizzakh State Pedagogical Institute
Ключевые слова:
Analogiya, elektr, magnitizm, potensiyal, kuchlanganlik, berk kontur, gidrodinamik sistema, elektron ionВыпуск
Раздел: Articles