Опубликован 2021-11-01

Бошланғич синф ўқувчиларига инглиз тилини ўқитишнинг долзарб муаммолари ва ечимлари.

Аннотация


Мазкур мақолада бошлинғич синф ўқувчиларига инглиз тилини ўргатишда дуч келадиган баъзи муаммолар ҳамда ушбу муаммоларни бартараф этиш усулларига бағишланади;

Как цитировать


Sherzod. (2021). Бошланғич синф ўқувчиларига инглиз тилини ўқитишнинг долзарб муаммолари ва ечимлари. Журнал иностранных языков и лингвистики, 4(9). извлечено от https://hp.jdpu.uz/index.php/fll/article/view/3346

Библиографические ссылки


“Чет тили ўқитиш методикаси” Ж.Жалолов. “Ўқитувчи” нашриёт-матбаа ижодий уйи.Тошкент-2012.

"Core Knowledge Preschool Sequence"; Core Knowledge Foundation; 2010

Four main methods learning to read. 2000, Ingrid Griggs, The Teacher Assistant.

Djabbarov, S. (2020). INGLIZ TILI GRAMMATIKASINI O’QITISHDA HIKOYALARDAN FOYDALANISH. Архив Научных Публикаций JSPI, 1(52). извлечено от https://science.i-edu.uz/index.php/archive_jspi/article/view/4903

Djabbarov, S. (2020). article Ingliz tilidagi frazeologik birliklarni o’zbek tiliga tarjima qilish muammolari: Ingliz tilidagi frazeologik birliklarni o’zbek tiliga tarjima qilish muammolari. Архив Научных Публикаций JSPI, 1(68). извлечено от https://science.i-edu.uz/index.php/archive_jspi/article/view/3470

Djabbarov, S. (2020). article Ijtimoiy-psixologik kompitetlilik tushunchasi xususida. Архив Научных Публикаций JSPI, 1(52). извлечено от https://science.i-edu.uz/index.php/archive_jspi/article/view/4897

Djabbarov, S. (2020). Бўлажак чет тил муаллимининг касбий тайёргарлиги ва уни шакллантириш йўллари. Архив Научных Публикаций JSPI, 1(52). извлечено от https://science.i-edu.uz/index.php/archive_jspi/article /view/4899

Биография автора


Sherzod Djabbarov, Jizzakh State pedagogical institute

Inglia tili o'qitish metodikasi kafedrasi katta o'qituvchisi

Авторы


Sherzod Djabbarov

Jizzakh State pedagogical institute

Copyright (c) 2021 Журнал иностранных языков и лингвистики

Лицензия Creative Commons

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution-ShareAlike» («Атрибуция — На тех же условиях») 4.0 Всемирная.

Powered by I-Edu Group