Опубликован 2021-04-09

XORIJIY TIL O’QITUVCHISI IJTIMOIY PSIXOLOGIK BILIMDONLIGINI OSHIRISHDA PEDAGOGIK MULOQOTNING AHAMIYATI

Аннотация


Таржима   лингвистика,       маданиятшунослик, қиёсий этимология, қиёсий социология ва бошқа шу каби турли хил фанлар билан узвий боғлиқ фандир. Айниқса, унинг тилшунослик билан алоқаси беқиёсдир. Ушбу мақолада таржима ва унинг асл мақсади ва вазифалари очиб бериш билан биргаликда таржималарнинг турлари ва мукаммал таржимага еришишда етибор бериладиган жиҳатлар ёритилган.

Как цитировать


Soipnazarov, navruz. (2021). XORIJIY TIL O’QITUVCHISI IJTIMOIY PSIXOLOGIK BILIMDONLIGINI OSHIRISHDA PEDAGOGIK MULOQOTNING AHAMIYATI. Журнал иностранных языков и лингвистики, 2(4). извлечено от https://hp.jdpu.uz/index.php/fll/article/view/1157

Библиографические ссылки


Саломов Ғ. Таржима назариясига кириш –Тошкент, 1978.

Мусайев К. Таржима назарияси асослари. – Тошкент, 2005.

Турабойева Р.A. Инглиз тилидан ўзбек тилига таржималарда прагматиканинг лингвистик аҳамияти. - «Ўзбек тили ва адабиёти», Тошкент, 1979.

Авторы


navruz Soipnazarov

JDPI

Ключевые слова:

Таржима, бадиий-эстетик воқелик, прагматик аҳамият

Copyright (c) 2021 Журнал иностранных языков и лингвистики

Лицензия Creative Commons

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution-ShareAlike» («Атрибуция — На тех же условиях») 4.0 Всемирная.

Powered by I-Edu Group